Då var det söndag

Och nu var dagen före avresedatumet här. Packningen är faktiskt klar! Tro det eller ej!! Nu ska jag bara göra klart Au Pair-arbetet och sedan kan jag bara ta det lugnt och träffa mina kära vänner. Lina och Catrin har redan varit här och umgåtts lite med mig. Det var mysigt! Jag kommer att sakna er tjejer! <3

Ja, imorgon går alltså planet kl 11.55 och inte en minut senare eller tidigare. Fast det vet man ju egentligen aldrig för ena stunden är planet i tid och andra stunden är det försenat. Men det spelar ju kanske ingen roll heller. Bara jag kommer iväg och landar säkert. Det är det viktigaste! Jag mellanlandar i Munchen i Tyskland och sedan går flyget direkt till NY. Där kommer jag mötas av en STS-klädd (antagligen i en knallgul t-shirt och med en skylt i handen, men jag bara gissar) person som ska köra mig till hotellet i New Jersey. Där kommer jag att bo från måndag till torsdag och ha en introduktionskurs med massvis andra Au Pairer. På torsdag kommer jag sedan att flytta hem till min blivande familj!
Detta kommer att bli SUUUPERBRA! Jag vet det!
Och en annan grej.. Till er som jag inte hunnit träffa eller hinner träffa innan jag åker: Ha det bäst och ta hand om er! Ni vet att vi ses igen! Bara för att jag åker till USA betyder det inte att jag inte kommer tillbaka, så lätt slipper ni inte undan mig! Vi ses snart! puss
-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0