lördag

Nu har jag kommit under 10-tal strecket. Bara 9 dagar kvar och hela jag darrar. Vill helst inte sitta still.

Idag har det varit FÄRGFEST i kära Högsäter. Kända ansikten överallt och en häst åt höger, lotter åt vänster och en scen rakt fram med en rappare, några diktläsare och barnteater. Det var undefär det jag hann med. Och att äta. Äta GODA chokladbollar, en hamburgar-tallrik och glass i stora lass! Ja, mat fanns det gott om och om man går med pappa är det HELT OKEJ att äta hela tiden! Sen fick jag åka hem för nu om bara några minuter ska jag prata lite med min familj på Long Island. Sen ska jag ta mig ner till Uddevalla på ett eller annat sätt och gå på Moving-out-party hos mina grannar! Det ska bli mycket TREVLIGT!

Hejochhå, hejdå!

-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0