NYC

Idag har vi då alltså varit inne i NYC och haft en buss tour som visat oss runt runt överallt! Vi avslutade på Times Square och det var riktigt häftigt!! Här kommer lite bilder på trötta mig i den stora staden!

 The Statue of Liberty.





Förlåt men jag längtar inte hem. kommer säkert att göra det snart, men inte än. Jag lever ju livet. Vad kan man mer vilja?! Det ska bli superkul att träffa familjen på torsdag men jag är lite nervös :)

Nu ska jag slänga mig i sängen och somna på direkten!

Puss och kram
-Mimmi


Kommentarer
mamma skrev 2011-06-29 @ 12:51:02

Det är tillåtet att inte längta hem. Ta vara på tiden och njut.
lisa skrev 2011-06-29 @ 15:28:46

hahaha klart du inte längtar hem ! du har ju the time of your life !!! den enda man kan längta efter är vänner och familj, och de består ju såklart :)

URL: http://lisaell.blogg.se/
Annie skrev 2011-06-29 @ 17:26:32

Härligt att höra att du har det bra Mimmi! :)


catrin skrev 2011-06-29 @ 21:20:27

å jag blir så avundsjuk! det här är så roligt för dig mimmi, jag gläds verkligen för din skull =) njut allt du kan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0