I'm bored

Yes, jag är så otroligt uttråkad. Jag vet att rätt mycket saker händer omkring mig och att vi ska ut och resa åså, men jag är ändå sååå uttråkad för jag gör ingenting och ingenting händer eller utvecklas. Allting är bara samma samma samma hela tiden. Jag behöver ett projekt som får fram drivkraften ur mig. Jag har till och med tröttnat på mitt nya gym. Jag ska sluta. Jag saknar att ha 1000 bollar i luften och planera och ordna och fixa. Som när jag och tre av mina vänner fixade Sinclair's bal på Gustavsberg. Jag hade skitkul!! Jag vill fixa och ordna och planera något. Har ni några ideér på vad jag kan göra?!?!

Jag fick en idé när jag läste en hälso tidning från sverige. I tidningen fanns ett schema på när och hur man ska träna för att bli en grym löpare. Det ska jag testa på. Jag ska börja efter resan, alltså måndagen den 27 feb och sen ska jag försöka hålla detta löfte i sex veckor. Då ska jag enligt tidninge vara snabbare och grymmare på att springa. Mitt mål är nog att springa ett maraton någongång. Men får nog börja med ett halv-maraton. Eller ett ännu kortare lopp. Jag hoppas att jag fortfarande vill göra detta när jag kommer hem från resan för nu har jag kladdat ner sex veckor i min kalender med bläck. Det går inte att sudda, jag måste helt enkelt göra detta nu. Den sjätte veckan kommer antagligen att bli en kort vecka för vi åker ut och reser igen den veckan men huvudsaken är väl att jag kommer i bra form. Jag kommer att spara pengar och tid av att inte gå på gymmet och pengarna får jag nog lägga på ett par nya springskor. Jag har laddat ner en "spring-app" på mobilen och känner mig redo. Det enda som står emot mig är min lathet. Jag har blivit en lat amrikanare som antagligen tillslut kommer att sitta tjock som en luftballong i en soffa och äta chips till lunch. DEt återstår att se. hej och hå nu ska jag sova. god natt!

Kommentarer
Lisa skrev 2012-02-21 @ 20:48:55

Hallå syrran. Ville bara påminna dig.. men kommer DU IHÅG hur jävla stressad och irriterad och jääävlig du var när du höll på å planera allt det där förra året?? hehehe.. sönderstressad och grina för allt. ville bara påminna dig ..... men visst är det sjukt tråkigt att inte ha något att göra... ska du kanske börja måla eller rita eller skriva låtar eller nått ? kanske baka å prova massa olika recept? kanske du kan planera vad jag ska göra med mitt liv? eller vad du ska göra efter du är klar där borta..? fast ditt spring schema lät också som en bra å kul idé ju =) du är duktig!! puss!

URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0