6 juni 2012

Mitt i det stora glädjeruset som funnits i mig blev jag idag lite deppig. Jag börjar förstå på riktigt att jag faktiskt ska lämna mitt lilla älskade barn om bara tre veckor. Det känns som att en del av mitt hjärta kommer att slitas ut av saknaden av Hannah. Jag är så nervös för den dagen då jag måste säga hej då. Jag vet ju att det inte är hejdå för alltid men eftersom jag är väldigt van vid att få min Hannah-dos varje dag nu kommer det att bli svårt att inte se henne och krama henne på så länge. Jag måste krama henne extra mycket nu så att kramarna håller i sig ett tag.

Tiden flyger verkligen framåt här, igår var Jitka (den förra au pairen) och jag och shoppade och jag köpte min hej-då-middags-klänning. En blå skitsnygg dress.

På fredag ska jag åka och hälsa på Ellen i Brooklyn och på lördag ska Kurt, Jitka, Hannah och jag åka ut till Sag Harbor (ligger i slutet på Long Island) till HannahB-båten. Det ska bli mysigt!! Nästa vecka måste jag städa ur mitt rum för nästa torsdag (den 14 juni) kommer Catalina, den nya au pairen, och då måste mitt rum vara redo för henne. Resterade tid här måste jag visa och lära Catalina allting och sen slutar äventyret den 28 juni. 29 juni kl 10.05 landar jag i Göteborg och då förväntar jag mig att mamma, pappa och Maja står med öppna armar. (Lisa jobbar)

Okej, men det var väl det som fanns i min hjärna idag. Imorgon kanske jag har nåt helt annat i tankarna?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0