Utkast: Okt. 23, 2011

Igår var jag på ett jewelry party och spenderade pengar. Jag var helt enkelt tvungen! Jag kommer att få mina saker om ett par veckor och jag lääängtar! Jag köpte bla en ring till mig själv som jag kollat på tidigare från detta märke. Jag blev kär första gången jag såg den och nu, andra gången, köpte jag den! Jag minns när jag var i Sthlm men mamma, pappa och Maja för några år sedan. Kanske fyra. Eller fem. Då såg jag, på Zara, ett par röda underbart fina klackar i ett lent material. Men jag köpte dom aldrig. Stl 36 var lite för små och 37an var alldeles för stor. Jag skulle ju förstås köpt 36an och jag har ångrat det sedan dess. Det var en förklaring till varför jag köpte ringen igår!
Allt detta har jag nu gjort på min nya iphone, jag blir förundrad av hur allt fungerar så lätt och bra! Nu blir det lättare att skriva blogginlägg. På den gamla iphonen kunde jag inte göra det...
Godnatt god matt
-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0