En solig dag i solen och en mörk kväll i mörkret

Det är så sjukt hur det kan gå så snabbt för solen att gå upp och ner. På morgonen vill man inte att solen ska gå upp för då vill man sova, och på kvällen vill man inte att solen ska gå ner för då vill man inte sova. Varför är det alltid så?! Det var himla underbart i Ayia Napa där det inte spelade någon roll när man sov och när man var vaken. Eller jo, man var tvungen att vara vaken ett antal timmar från ca 11pm- 3am. Då var det fest! Resten av tiden kunde man tillbringa sovande på stranden eller vaken vid en bar. Ja, det var väl ungefär så vi tillbringade tiden den veckan... Ja klass ES08D, det är faktistk sant.

Nu är hela klassen på olika ställen och det är så otroligt kul att läsa och höra om vad alla gör! Jag saknar att få höra det senaste skvallret under en tjejkväll med ett vinglas i handen. Skvaller är väl ändå nästan det största samtalsämnet tjejer pratar om. Det behöver inte vara elakt skvaller, men skvaller är det! Och jag älskar det!!

Idag vick jag ytterliggare ett paket på posten!!! Mmmmmm, alldeles för mycket godis för mitt eget bästa! Men jag sak snart dra igång med träningen och hälsovanorna igen och få tillbaka mina starka ben och mage! Snart! Men TACK MARIA, DU är underbar!!!! Jag blev så glad att när jag fick syn på den började jag skratta imin ensamhet. Den enda som hörde mig var hunden Maya men hon lovade att inte avslöja mitt pinsamma skratt över ett paket! hahah, jag blev superglav verkligen! Paket är det BÄSTA som finns!!!

puss och kram -Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0