lekande barn

Sitter i ett fitnessrum med två lekande barn omkring mig. En på en yogaboll och den andra på en cykelliknande maskin. En sådan man kan köpa från TV-shop ungefär. Nu flyttade sig bollbarnet till en annan bollstation här i vårt lilla gym.

Vi har ätit hotellfrukost, vilket alla säger är sååå underbart gott. Men nej, så speciellt är det faktiskt inte. Mitt val blir alltid flingor med frukt var jag är är. Under frukosten hade vi blinkande lampor över oss och blåst och vint utanför fönstret. Storm är det allt. Värre till och med. Orkan. Linda och John (grandma and papa) är ock kolla till deras och vårt hus. Det är översvämningar överallt... Kurt är och kollar till restaurangerna och även han skulle nog åka förbi huset innan han kommer tillbaka.

Själv blev jag kvar på hotellet med Hannah, och grannen Carissa och hennes två barn Brian and Johnny. Just nu tar Johnny en nap och de stora barnen leker förfullt omkring mig. Lite här och var regnar det in på hotellet vilket gör att vi har små plast buknar och baljor lite överallt. ALLTING är stängt idag. TILLOCHMED MCDONALDS!!! Är inte det det sjukaste ni hört? Att man stänger MC DONALDS i USA???? Herregud. Stormen har tydligen tagit över och vårt öde ligger i Moder Jords händer. Vad händer om inte MC DONALDS öppnar igen?? Hur ska vi klara oss?!?! Informationen om att allting är stängt fick jag av två svenskar faktiskt här på hotellet. Don skulle skjuta lerduvor, men icke sa nicke. Idag går inte det. Dom är trevliga. Träffade en av dom precis igen. Han gav mig ett tuggummi! Han är trevlig! :) Ha det bra, nu blir det nog movie!

-Mimmi

Kommentarer
Frasse skrev 2011-09-28 @ 07:06:38

Haha, "bollbarnet" :D

Det ÄR fan stört att man stänger McDonalds i usa, shiet! Hoppas du har det fint, tjohoj!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0