SOL

Idag har jag gjort scrapbooking. Och jag har verkligen saknat det! Mycket! Jag har också legat ute och solat och badat i poolen. Och träffat Tina. Och jag har... Ja, det var nog allt... Nej, jag har kört och hämtat Hannah till och från campet också. Fast det räknas inte riktigt för det gör jag varje dag.

Inatt sov jag bra också och när jag vaknade var Hannah redan vaken. Det var skönt att slippa vakna-striden en morgon. Jag tycker ändå, trots ett 10-tal strider varje dag att saker går bättre. Hannah tyr sig till mig mer och mer och jag älskar hennes kramar. Jag märker att hon gillar mina också! Ibland i alla fall. Nu ligger hon och sover och somnade redan ca 5.45 pm. Jag tror hon var helt utmattad efter många sena kvällar och mycket sol. hon kommer antagligen sova tills morgonen imorgon. Hon behöver nog det. Och för mig blir det lugnt.

Idag har det varit jättevarmt, och det är det nästan varje dag. Det är underbart men det bästa är nästan att det finns ac inne i huset, och överallt annars också. Utan det skulle jag nog dött! Att hoppa i poolen är ju underbart när man legat och stekt en stund, men att bara kliva innan för en dörr är lika härligt det! Detta har varit en skön dag och jag hoppas det blir fler som denna. Imorgon ska jag och tina dock försöka ge oss ut på äventyr. Jag tror i och för sig inte att det blir så mycket äventyr, men vi ska någonstans i alla fall. Vi ska inte ligga hemma och steka och bada i poolen hela dagen. Imorgon kommer nog att bli en bra dag det också!

Detta är mitt resultat av vad jag gjorde idag:



-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0