Helg nummer 7

Lite piggare, inte mycket, men lite piggare än igår kväll. Jag ska visa er helgen och vi börjar med torsdags:

Hannah hade sin avslutning på summercampet och hon var så otroligt duktig när hon dansade till "Walking on sunshine". Och gud vad jag saknar att ha mina dansgupper varje söndag. Och vad jag saknar att dansa själv! Detta måste jag göra något åt! Måste börja dansa!!



I fredags var jag på ett poolparty med massa andra au pairer. Det var hemma hos Ellen, min Area Director.

 Linda med hennes otroligt goda chockladmousse!

 Mareike från Tyskland och Emelie från Sverige.

 Isabel från Sverige och Nathalie från Danmark.

Och här är ifrån igår när jag, Linda och Mareike traskade runt på gatorna i NYC!

 Empire State Building

 Jag vet inte om min klänning blåser eller nåt, men jag lovar; jag är INTE gravid så sprid nu inga dumma rykten om mig i de ryktvänliga små byarna i Sverige.



Och vi besökte The public library där Carrie skulle ha gift sig i första Sex And The City filmen!





Och igår kväll gick jag och Camila ut och åt middag! :)



-Mimmi

Kommentarer
lina skrev 2011-08-15 @ 09:58:45

vill också till nyc !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0