BILDER!!

ja jag vet, jag är en dålig bloggare. Men jag försöker iallafall! Idag är lag ledig och Ellen, min Area Director, var här imorse med lite info! Hon var jättetrevlig!

Nu ska ni få se massa bilder från lite olika ställen och på lite olika folk!

 Detta är Malin från Sverige. Vi träffades på flyget på väg till The big apple! Hon bor nu i Atlanta så vi kan inte direkt träffas över en dag, men jag hoppas vi ses någon gång framöver!

 Här har vi Veronika från Slovakien, Anne Claire från Frankrike och Malin igen från Sverige.

Här har vi Veronika, Malin och en tjej från England, kommer inte ihåg hennes namn...

Veronika, jag och Anne Claire.

A lot of Brazilian girls! Very nice!!

 Me, Camila (Brazil), Emma(China) and Phattharika (Thailand).

 Me and Mareike from Germany.

 We lived in the same room together at the hotel and we all live on Lond Island now.

 Hannah on our way home from the hotel. She is eating her first hamburger!!!! (Unfortunately it isn't a real one. It is a cookie. But still... her first!!)

 This is on our nairhbours' boat. We went to see some fireworks!

 And here she is eating her first hot dog!!! WOW!!

 On the beach!

 Jitka, Hannah and I at the beach :)

That's all for now! Bye bye

-Mimmi
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0