hej

Igår spenderade jag alldeles för mycket pengar på Westfied mall. På Forever 21 hittade jag massa, som vanligt! Och två par skor fick jag med mig hem samt lite annat smått och gott som kommer att dimpa ner i någons postlåda om cirka sådär 10 dagar!

Efter shoppingturen åkte jag hem och tilllagade min fisk som jag fångade i söndags. DEt blev jättegott och jag äter samma idag med! Hannah kommer snart hem från en playdate med hennes vän Gunner. Hon ville inte gå upp imorse, inte duscha, inte äta, inte borsta varken tänder eller hår och inte gå till summercampet. Efter många om och men gjorde hon dock allt förutom att åka till campet. Gunners mamma hämtade istället upp henne och dom åkte till en park.

Linda, Grandma, tog mig idag till Social Security Office'et för att fixa mitt Social Security Card/Number. När jag får det jag jag börja ansöka till något college, men jag vet inte hur jag ska göra än... För mycket information och krångel...! Men jag löser det en annan dag.

Nu ska jag äta upp min fiskfilé och sedan hinner jag nog med lite solning vid poolen innan Hannah kommer hem!

Puss och hej

-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0