Jag har en sexig accent

i alla fall enligt en kille som jobbade i en affär jag gick in i. hahhahahahhahahhaha

Varit på bio idag men Tina och Marekie. Vi såg Friends with benefits! Det var riktigt bra och det var så skönt att komma iväg och göra något en stund.

Saker och ting går bra men problem strömmar även förbi då och då, eller rättare sagt typ hela tiden. Då längtar jag hem. Saknar mina vänner.
Min familj.
Min lägenhet på Klippgatan 1 som inte är min längre.
Mina grannar.
Mina trasiga jeans som jag bestämde mig för att lämna hemma. Dumt gjort.
Min gamla klass.
Svensk mat.
Svenska röster.
Svensk musik som inte går att lyssna på på Spotify här. Så HIMLA idiotiskt tycker jag. Men You Tube fungerar ju. Jag ska inte klaga. Men jag saknar vissa saker ibland. Ändå vill jag inte hem. Jag vill stanna här. Detta är mitt hem nu. Det enda som finns kvar förutom mina nära och kära (som faktiskt har möjigheten att komma hit) är ett rum fullt av kartonger. Inte mycket att ha faktikst. Eller jo, om man öppnar dom. Men själva rummet i sig är just nu inte så mycket att ha. Hur som helst kommer jag att stanna här och vänta på bättre tider. Jag vet att dom kommer!

Imorogn ska jag bli hälsosam. Så det så.

Och förresten, denna MÅSTE alla lyssna på! Det är min älskade lillasyter Maja som skrivit låten och sjunger den!!
http://www.youtube.com/watch?v=yp_yZiEd2ec

Och lyssna på den här med: Den har hon också skrivit!!
http://www.youtube.com/watch?v=9bv0qUvnOvw

En kul historia bakom första gången jag hörde den sista låten faktikst. Jag satt full i kyrkan kl 8 på morgonen och stank sprit. Hade inte sovit någonting på hela natten och gick i mina kvällen-före-kläder. hahahha, det var kul!
Jag saknar att gå ut på Höga c och alla fester hos mina grannar. Och alla förfesterna som ägt rum i min lägenhet. Dom har varit många och mycket roliga! Även efterfesterna har varit grymma! Och frukostarna dagarna efter när jag har en energi så att jag skulle springa till månen och tillbaka. Men sedan efter ungefär en timme hamnar jag alltid i någon slags koma och vill bara dö. Men det brukar gå över med pizza. Eller shopping på Torp köpcentrum.
            Galna tider. Yes, galet galet men otroligt kul! Gud vad många grymma stunder jag har haft de senaste åren med alla mina vänner. Även dåliga stunder. Arga. Missnöjda. Besvikna och lednsa. Men nu i efterhand har de dåliga stunderna varit bra de med för jag har alltid haft någon där vid min sida.

Tack Hanna för att du i princip bodde hos mig! Du är bäst och jag saknar dig. Kan du inte komma och bo här ett tag?!

Nu ska jag sooooova.  i några timmar i alla fall. och antagligen drömma något konstigt som jag alltid gör nu för tiden. typ att jag träffar Britney Spears, att människor dör deller blir sjuka.. Ja, drömmarna har varit knepiga det sista. Borde gå till en dröm-människa och bli spådd!

jajajjaja, nu ska jag i alla fall sova lite. god natt.

åhhhhh.... det var svårt.. jag vill egentligen inte sova... men okej. nu gör jag det. hej då och god natt.

Kommentarer
Lisa skrev 2011-07-28 @ 18:24:47

hej guummman! fyfaaaan vad bra låten var som maja hade gjort om dig. åååhhhhh hon är ju underbar alltså !!!! jag blir så stolt ! =) blir ju såklart lite ledsen när jag läser om att du längtar hem och inte har det så bra alltid. men jag tycker ändå att något poitivt strömmar mellan raderna. hoppas att det inte bara är som jag känner!? =) tycker du är klok som blickar framåt, och biter ihop, även när det är svårt. det blir alltid bättre vet du. finns alltid här om du vill prata också såklart. puss på dig!

URL: http://lisaell.blogg.se/
hanna!! skrev 2011-08-05 @ 10:56:01

Mimmi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Jag skanar dig också och jag vill med en gärna komma och bo med dig ett tag i usa om jag får!!! :) tack för att jag fick bo hos dig!!! ålskar dig!!!!! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0