Martha's vineyard

Idag är det måndag och jag har haft en superbra weekend på familjen Bohlsens' båt! Vi åkte med båten till Martha's vineyard, en ö utanför Long Island, vilket tog ca 5 timmar. 'som tur var sov jag största delen av resan för att slippa sjösjuka men ända tills igår kväll har det gungat i mitt huvud!! 

 Här kommer lite pictures!

 Jillien and Hannah.

 The boat; "Hannah B"

 Pizza var lunchen varje dag. Men jag, Kurt och April fick delicious mat lagat av båtens Kock. Hon var verkligen grym!!

 Jillien and Hannah by the hot tub.

 We found a store named "Hannah b" on Martha's vineyard.


Like twins! They bought the same t-shirt, sun glasses ans shoes!


 And they went tubing, which I am waaaaay to scared to do!


On Saturday evening we went to New London to see the fireworks!




And yesterday night we had a good-bye-dinner for Jitka, the old au pair, at Tellers.


Nu ska jag gå ut och lägga mig i solen to get some tan! Bye bye
-Mimmi

Kommentarer
lisa skrev 2011-07-11 @ 23:25:20

åhhh den bilden på dig och hannah är så fiiiiiiiiiin!!!!

URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0