Party rock is in the house tonight

Det var det min dröm handlade om inatt. Att jag hade en STOR STOR fest i huset här jag bor.  Jag hade massa av mina svenska kompisar här och vi festade natten lång. Dagen efter kom Kurt och Hannah hem från någonstans och jag vaknade av det. När jag gick ner till undervåningen såg jag att alla möbler stod huller om buller över allt. Tydligen hade jag och mina kompisar flyttat runt på allt som gick att flytta runt. Sängar stod överallt, bord, stolar och soffor likaså. Det var så konstigt alltihopa. Herregud!!

I fredags, den 22 Juli föddes en liten flicka på ett sjukhus här i närheten. Julia blev namnet och hon var så otroligt söt!!
 


Stolt vän och stolt storebror :)

På denna dag fick vi även en liten hundvalp! Med namnet Maya!


-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0