Welcome home!

Vilket underbart möte en jag fick av min nya familj på hotellet när det hämtade mig! Hannah följde med en ledare för att häma mig i "väntrummet" (och det var verkligen som ett väntrum!! Alla var super nervösa och hoppade, dansade, sjöng, spelade Wii och var helt galna, men det var underbart skoj det med!) där alla au pairer satt och jag fick en STOR kram av henne direkt när vi sågs! Jag såg ledaren komma med en liten flicka och jag sade till alla runt omkring mig "ohh, Marissa is coming with a cute little child! Who's family's child is that?" Och så var det ju självklart MIN!! Det var Kramkramkramkram och massa lycka!!! När vi kom ut i bilen fick jag stora, jättefina blommor och en "Welcome home"-ballong :)

När vi äntligen (efter ca 3-4 timmar i trafiken) kom hem till huset hoppade vi direkt i poolen! Hur skönt som helst!! Sedan gjorde vi hemmagjord pizza och nu har jag nattat Hannah och nu ska jag natta mig själv! Jag stortrivs!!


Kommentarer
spänga skrev 2011-07-01 @ 10:15:26

fan va gött du har det då! lille avis....mega fett att du ska fira 4th of july där, det e ju typ det största man kan fira! hehe. hade bra. kram!
mamma skrev 2011-07-01 @ 10:32:33

jag blir alldeles tårögd när jag läser om ditt välkomnande "hem". Du kommer att få det toppen. Kram.
lisa skrev 2011-07-01 @ 11:07:33

åhh jag ryser när jag läser och blir så himla glad över att du har det så bra!!!!! åååh masssa kramar!

URL: http://lisaell.blogg.se/
catrin skrev 2011-07-02 @ 12:04:13

å va kul mimmi! så skönt att läsa att du trivs, ha nu en bra helg <3
Wendy skrev 2011-07-02 @ 20:51:19

Jag måste hålla med de andra. Jag ryser när jag läser att du blivit så varmt välkomnad! Du kommer få det super! :) kramar i massor till dig!

URL: http://wendylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0