Zumbaaaa

Idag gick jag och Tina på Zumbaaaa och skakade våra rumpor i alla riktningar. Svetten rann men det var ett ritkigt härligt pass!

Jag är nyss hemkommen från ett event på Prime, en restaurang, där det var ett djurföretag med hundar och katter som folk kunde köpa. Och gissa vem som får hem en liten brun valp imorgon klockan TRE? jepp, rätt gissat, familjen Bohlsen. och jag.

Det tog cirka tio minuter för Hannah och Kurt att bestämma sig för en hund efter att vi kommit till restaurangen. Solen sken och värmde så mycket att jag ville hoppa i havet som låg precis nedanför Prime. Sedan åt jag sushi som jag nu älskar. Och sedan körde jag hem med Hannah. Nu ligger hon och sover så sött efter många om, men och inte.

Imorgon är det en carnival på Hannahs summercamp som vi ska åka på. Massa olika aktiviteter och jag hoppas att solen lyser så att jag få en bättre tan!

Igår åkte jag och Tina iväg för att äta middag på The Beach Tree och gå och bowla med en nykommen tjej från Tyskland. När vi kom till Beach tree var det fullt så vi fick istället äta på Mulberry. Men det var jätttegod mat där så det blev bra det med! SEdan när vi kom till bowlingen var det så klart fullt där med! Då åkte vi alla tre hem till mig och myste framför tvn. Det var ett sånt sammanträffande, för Lindas host-grandma & pa bor i mitt och Tinas område, så vi kommer antagligen ha lätt för att träffa varandra mycket! The Moorings is the shit!!

good night the moorings, good night sweden, good night Jorden!

-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0