En måndag

Idag är det måndag. Nästa gång det är måndag står jag antagligen och är lite smått panikslagen av att flyget bara går om några timmar.

Jag undrar hur livet här i Sverige ser ut om ett helt år från och med nu. Kommer mina vänner fortfarande hänga på Höga c onsdags-, fredags- och lördagskvällar eller har de hittat helt nya platser?! Antagligen har dom det. Dom har säkert då upplevt lika mycket som jag kommer att uppleva. Jag ser redan nu fram emot att få träffa alla igen.
Jag såg precis på filmen Garden State och den var himla märkligt bra faktiskt! Rätt oförstådd film fast ändå med det där lilla extra som gjorde det till en helt värd film! Det är lite konstigt det där, att det finns så otroligt många människor som jobbar med att hitta på historier och filma det. Tänk vilken fantasi dom måste ha. De måste ju nästan vara som en fem-åring i hjärnan, då man kan förvandla till exempel en stol till ett stort skepp! Det var en scen i filmen där tre person stod på en gul stor traktor och skrek (ja, jag sa ju att den var märklig). Kanske kan det ha varit en underbar känsla, att bara få skriva ut över ingenting, men det är lite underligt att någon faktiskt lagt ner hela sin själ på att göra en film och sätta in den scenen i den.

Yeah yeah, nog om det. Jag har fortfarande inte tagit bort mina tusen saker som står utanför mitt rum och som fyller upp vardagsrummet nere. Men jag ska göra det snart. Snart!

-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0