"Idag är början av imorgon"

Yepp, i 4 dagar till är jag i Sverige! Och nu har jag precis kommit tillbaka från en OTROLIGT jobbig springrunda på lilla... nej, jag vågar inte ens skriva hur kort rundan var. Det kan ni få fundera på om ni har informationen om att jag inte tränat sedan klassens sista Dansföreställning vilket var i april och därpå börjat äta godis. Det här går utför märker jag.... OCH som att kanske strö lite salt i såret så flyttar jag ju också till USA där snabbmat föddes och ingen vet vad skringskor är för något. Eller okej, så illa kanske det inte är. Som jag läste på Fiberhavregrynspaketet alldeles nyss "Idag är början av imorgon". Bra sagt, vem som än sa det!

Nu ska jag äta upp min fibriga gröt och leva dagen fullt ut!

-Mimmi

Kommentarer
Johanna skrev 2011-06-24 @ 12:31:55

Fan vad grym du är Mimmi! Det spelar ingen roll hur långt eller kort du springer eller om du äter godis! Du är GRYYYM!! Jag älskar dig vännen och jag ska försöka läsa din blogg varje dag! Glad midsommar, ha ett fantastiskt år i USA !! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0