21 nov 2011

Borde gå och lägga mig men har hittat massa roliga sidor på internet med julklappar. Kundvagnen fylls!! Imorgon ska jag åka till gymmet efter att jag lämnat Hannah på skolbussen. Har inte gått på Tisdagsmorgonens pass på flera veckor och har saknat det till tusen!

Idag har det varit en bra dag. Hannah kom hem efter skolan som slutade redan kl 11.45 am och då åkte vi och Carisa och hennes söner till Friendlys' och åt lunch. Sedan passade jag barnen i typ en och en halv timme när Carisa skulle på parent- teacher conference. Barn och lek och ris och godis. Hej och hå. På eftermiddagen körde jag Hannah och Alanna till ett girl scouts-event och hämtade upp dom när eventet var slut. En helt normal dag men på något sätt har det varit bra! Jag har varit lycklig. Känt mig glad och pigg (trots att jag var så trött efter mat-shopping imorse att jag sov i ett par timmar innan jag hämtade hem Hannah). Men när jag satt i bilen och skulle hämta Hannah och Alanna kunde jag knappt sluta le och skratta. Lycka helt enkelt!! Radion hjälpte till med bra låtar som piggade upp mig men resten var bara helt enkelt en vanlig bra vardag.

Tack och adjö för idag. (Klapp-klapp)
Nu är det slut för idag (Klapp-klapp)
Tänk vad tiden gått fort tänk så mycket vi gjort, men nu är det slut för idag. (Klapp-klapp)

Nu måste jag återgå till julklapps shoppingen!! :)
-Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0