Long Island University

Sitter nu i en datasal på Long Island university och tror nog att jag somnar snart! Har haft en superbra helg men längtar hem till min egna säng!! Inatt vaknade jag upp och med en rusande fart hoppade jag ner från min säng som var ca 170 cm från golvet. Jag hade panik. Trodde att jag hade glömt Hannah någonstans och visste inte var hon var. Linda, min vän och rumskompis under helgen, försökte lugna ner mig och jag gick ju tillslut tillbaka till mig säng och somnade. Usch vad det var läskigt! Måste nog ringa henne och se så att allt är bra!

Men helgen har iallafall varit trevlig och jag har träffat massa svenskar! Ibland är det så skönt att prata svenska! Jag hoppas att jag någongång kommer att träffa mina vänner som jag får här igen for dom är såååå trevliga!!!! :)

Hejsvejs, nu måste jag nog gå tillbaka till att vara fokuserad på klassen!
-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0