Måndag

Busy day! Startade morgonen med att åka till gymmet och sedan har jag åkt hit och dit och ingenstans! Efter 4 timmars farande kom jag äntligen hem och slängde mig i duschen och nu har jag en timme att göra vad jag vill innan jag ska hämta Hannah fråm skolbussen. Fast jag måste nog koka lite pasta till henne också så att hon snabbt kan äta när hon kommer hem och sedan blir det karate! (=mode- och skvalleruppdatering ur magazins för mig) Det är 45 härliga minuter då jag älskar mitt jobb och samtidigt kan skriva meil, lära tidningar, böcker eller kolla på tv i "väntrummet".

Igår var det ett "julgransljuständning"-event på Prime. Ännu en chans att få göra sig snygg och ta på sig klackar! Förutom eventen tillbringar jag mycket av min tid i träningskläder och mjukisbyxor. Varför göra sig snygg när man ska åka till mataffären och träffa människor man aldrig ska träffa igen?! Jag har helt enkelt blivit lat, och gett upp hoppet om att träffa en snygg kille i mataffären.


Nu ska jag beställa lite fler julklappar på internet! :) hihihi

-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0