Snart är julen här.

Imorgon firas första advent i Sverige och här hos mig fylls min garderob med julklappar. Detta verkar bli ett bra år för julklappshandling. Saker kommer i paket på posten och shoppingkassarna blir många när jag går omkring på köpcentrumen. Åhh vad det är kul att julhandla. Vissa saker har jag köpt bara för att dom är fina. Kanske att någon får dom i julklapp eller vid något annat event senare.

I torsdags vad det Thanksgiving och då åt vi thanksgiving-middag hos Kurt's bror Michael. Kalkon och massa annat gott!! Vädret var strålande och att sitta och käka middag och kunna se solnedgången över vattnet var underbart! Efter middagen åkte Kurt, Hannah och jag till en av Kurt's vänner och stannade där resten av kvällen.

Nu är jag trött, som alltid när jag skriver blogginlägg, vilket även är alldeles för sällan, men jag ska iallafall sova nu. Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0