brrrrrr

Hannah är lämnad på skolbussen och jag sitter hemma i soffan framför tvn och datorn. Denna dagen kommer nog att bli seg tror jag. Kanske att jag behöver det. Jag känner förkylningen i halsen och både Kurt och Hannah har den. Så idag ska jag nog stanna hemma mycket och bara vila, tvätta lite och se på film. Ska ut en liten sväng och köpa Halloween godis bara!

Det är kallt idag. Har på mig mjukisbyxor och en stor munkjacka. Vintern är på väg. Men det är fint väder i alla fall. Jag måste köpa en ny jacka som kan värma mig, och ett par nya skor kanske också. Men jag ska spara pengar också. Tills när Hanna kommer hit. Så att vi kan ha det så kul som möjligt!!

I helgen börjar Halloween, fast egentligen började den redan i måndags. Då var Hannah på ett Halloweenparty med girl scouts! Och igår var det ett Halloween party i hennes skola. Idag ska hon på Halloween party med hennes karate grupp och och imorgon ska hon gå "trick or treat" med girl scouts, sedan ska hon till hennes kompis Halloween party och på kvällen ska hon och jag på ett party hos min vän Linda. Då har hon sammanlagt varit på 6 Halloweenpartyn, och Halloween är ju inte fören på måndag. Jepp, jag är inte i Sverige längre! hhaha

Nu ser jag på filmen Wicker Park och blir mindre och mindre fokuserad på mitt blogginlägg.. så hejdå

-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0