Steelers game

Jag har ny blivit ett FAN av Steelers. Ett football team i USA. Dom kommer från Pittsburg och där var jag idag med grandma, papa, Kurt, Hannah och Kurt's kompis Jared. 20 minuters bilväg från huset steg vi på ett privatplan och flög i 1 timme. I Pittsburgh, Pennsylvania, ploclade en chaufför upp oss på flygplatsen och körde oss till stadium. Jag fattar inte mycket alls om football men nu fattar jag lite mer i alla fall än vad jag gjorde i morse när jag vaknade. Efter ca tre timmar var spelet slut och då blev jag en tröja rikare. Utan att faktiskt behöva betala någonting alls. Kurt köpte en Steelers tröja till mig för det tyckte han att jag skulle ha! Han är snäll! :) Sedan hämtade chauffören oss och tog oss tillbaka till flyget. En timme senare var vi i NY igen och ytterliggare 20 minuter senare var vi hemma. Det är galet hur enkelt livet kan vara. Inga säkerhetskontroller, inga köer, ingen tid att passa och för mig är allting helt gratis. Jag får till och med pengar för att göra sådana här saker, för det här ingår i mitt jobb. Man kan allt ha det riktigt bra!!!



Och vi köpte en liten "klänning" till Maya:


Maya och jag är nu nya fan av Steelers. hahha

-Mimmi

Kommentarer
mamma skrev 2011-10-20 @ 09:41:49

Vad kul det låter. Du har det allt bra gumman. Kul att du ska få besök också.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0