Sushi är GOTT!

Jag var lat imorse. Gick inte till gymmet. Shame on me! Jag måste gå imorgon! Men igår var jag ute och sprang i spöregn! Då var jag duktig. Idag hänge jag först på Starbucks och sedan på Panera Bread då jag skypade med Hanna och skrev meil. Det låter som att jag skriver meil varje dag och som att jag är en sådan där "viktig person", men så är det inte. Det är bara så att jag planerar att skriva meil oftare än vad jag gör det. Jag har haft TRE meil att skriva i typ TRE veckor. Idag skrev jag ett och ett annat skrev jag i tisdags. Så är det. Imorgon kanske jag skriver mitt sista meil. Kanske.

Jag åt sushi till lunch idag med Camila och för en halvtimma sedan åt jag sushi igen, till middag med Kurt och Hannah. Vi beställde hem maten och nu tittar jag och Hannah på film. Jag fick en ny iphone att använda här också. En iphone4 tror jag att det är. Jag känner mig sååå lost i "apple-världen". Fattar ingenting med itunes och iphone, Apple ID och allting annat... Men nu ska jag byta telefon iallfall. Det ska bli kul. Det är bra att jag bor tillsammans med Kurt som lär mig saker och uppdaterar mig med nya prylar. Man måste ju hänga med liksom. Annars blir jag en snart en gammal tant som inte fattar någonting och tycker att "dagens ungdom" är si och så och att de har alldeles för många onödiga prylar. När jag nyss skulle fylla i mitt Apple ID och password kollade jag på Kurt och sa "Jag vet inte vad det är...." Han sa det samma. Hur skulle han veta. Jag har alltid bara behövt fylla i en "ruta" när jag beställt saker men nu skulle jag fylla i två "rutor"... Alldeles för mycket krångel....! Men Kurt hittade mitt Apple ID på min telefon och jag kunde mitt lösenord. Så det löste sig. Tur det.

nu borde jag gå och lägga Hannah, klockan är 8.30pm och hon skulle lagt sig för 30 minuter sedan. Antagligen kommer det att ta minst 30 minuter till innan hon ligger i sängen. Sen ska jag sova också. Jag är trött efter att inte ha gjort någonting idag. haha

Godnatt
-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0