Hejhopp

Måndag idag. Första dagen på veckan brukar alltid kännas seg och det var så morgonen började. Jag snoozade i sänger och somnade om ett par gånger. Ville inte gå upp. Men jag var tvungen. Det går liksom inte att ringa och sjukanmäla sig som man kunde göra på gymnasiet. Här måste man gå upp. Men såklart kändes det också bättre efter bara en halvtimma och när Kurt tagit Hannah till skolan gick jag på en runda med Maya. Vi sprang och gick. Hon drog igång mig när jag var trött och jag drog igång henne när hon var trött. Vi var ett bra team! :)
Nu ser jag på Beauty and the beast och myser nerkrypad i soffan. Om en timme kommer Hannah hem och då åker vi till karate studion.
Seg men skön måndag!
-mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0