WOW

Jag har hittat mitt andra hem här i USA. Mitt gym. Jag ÄLSKAR alla pass och ledarna är supergrymma! Kom, för en timme sedan, hem från ett "Total body"-pass och ett"Just dance"-pass. F*N vad grymt kul danspasset var! En låt efter den andra skakade massa tjejer sina rumpor ut mot Sunrise Highway. Svetten rann men gud vad passet gick snabbt. Det fanns ingen tid att vila, bara små sekunder emallan låtarna för en vattenklunk. Dit sticker jag nog nästa onsdag-kväll igen!

(in my <3 )

Jag gick till biblan idag också. Där lånade jag 6 filmer. Crossroads, 13 going on 30, The Time travaler's wife, Click, Freedom writers och Morning Glory. Morning Glory ska jag se för första gånger imorgon men dom andra har jag redan sett många många gånger!

Morgondagen ska startas -efter att jag tagit Hannah till skolbussen- på gymmet. Ett annat "Just dance"-pass och något med vikter tror jag. Efter det ska jag... hmm.. jag hade tänkt att säga vila men jag måste köpa födelsedagspresent till Hannah, köpa linsvätska, köpa present till pappa, svara på 3 meil (kan hända att det hinner bli fler) och göra ett kort till Hannah. Kanska att jag hinner med att se på en film också innan 3.30 då jag måste hämta Hannah från bussen. Jag ska nog förresten träffa Linda också. Och kanske Camila. Det var nog allt. Eller nog inte egentligen, alltid dyker det upp nya saker. Men jag gillar det, det är kul att det alltid händer något. Då försvinner hemlängtan! :)

Nu är det bedtime for meeeeee.................... föööör att orka dra till gymmet imorgon igen.

Hej svejs. vi ses snart.
-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0