äntligen kan jag starta min dator igen

idag fick jag åka och köpa en ny adapter till min dator eftersom jag slarvat bort den gamla.. typiskt! antagligen ligger den kvar på hotellet vi befann oss på under stormen.. ja, och nu ska det tydligen komma en ny storm också.. herregud. MODER JORD, SLUTA UPP MED DESSA DUMHETER. Kan vi inte bara få leva i lite peace och stillhet?!

Jag har gått och blivit sjuk och sitter nu halvdöd och äter frukost kl 2 pm. Jag gick faktiskt upp mycket tidigare, före 12 någongång. Jag blev sugen på bagels och åkte iväg för att köpa det och kaffe. Och en adapter. Körande i bilen ringer uncle Michael och behöver låna bilen för att lägga i sin båt i vattnet igen efter att ha tagit upp den för stormen. Men nu är jag hemma igen. Egentligen blir det ju lunch som jag äter nu, frukosten blev kaffe, snapple och painkillers som jag nu knarkar varje dag för att få tillbaka min hjärna som nu hänger en meter utanför min kropp. Det känns nästan som att jag är full och med painkillers & kaffe i kroppen känns det nästan för en sekund att jag skulle kunna ha energi till att gå ut och springa. Men det tänker jag inte göra, för denna känsla kommer att försvinna typ......... NU. Jepp, borta. Nu är jag trött och halvdöd igen.

Familjen åkte iväg till HannahB (båten) tidigt imorse och antagligen kommer dom hem imorgon. Själv får jag väl stanna i soffan och kolla på Spongebob Squarepants eller nåt och beställa sushi delivered tonight!

Nu är min bagel uppäten och jag ska nog förflytta mig till soffan och sjunka ner framför tvn. 

Jag hoppas att alla andra är lika sjuka och mår lika dåligt som mig för annars är det orättvis! Men krya på er allihopa! Och bli inte friska fören jag är det!

-Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0