BRA

Jag mår så otroligt bra!!! hur glad kan man egentligen vara och hur mycket kan man egentligen skratta på en dag? För ett par dagar sedan läste jag på Majas profil på facebook att hon skulle försöka att inte skratta på en hel dag. Omöjligt var det ju förstås och en himla dum idé! Att skratta är ju underbart!! Jag vet inte om det är "Friends" som har fått mig på så otroligt bra humör men glad är jag i alla fall. Jag kan vara uttråkad (och det har jag verkligen varit denna veckan under dagarna när Hannah är i skolan) men jag har ändå varit så glad och på så bra humör. Jag har tyckt att det har varit kul att städa till och med. Jag har kommit bra överens med hunden och jag vet att jag kommer att bli jättesvårt att lämna henne när jag åker tillbaka till Sverige. Lika svårt som att lämna alla människor här. Hannah har somnat hållande min hand och jag undrar hur jag kommer att klara av att lämna världen här.

Igår kom Linda hit och vi gick ut och åt på en restaurang i East Islip. Jättegod mat och vi hade jättetrevligt! Sedan sov hon över och idag träffade vi Camila och åkte till ett shoppingcenter i Bay Shore. Jag köpte två toppar, pyjamasshorts, svarta dansshorts, en dansbody, balletskor och tights. Och jag har skrattat och haft det jättebra med mina vänner! Vi åt lunch på Panera Bread och sen åkte vi hem till mig och kollade på vänner.

Nu ska jag snart äta kokta ägg på rostat bröd och Hannah & Alanna (Hayley's syster) sitter bredvid mig och spelar spel på deas ipod. Nu förflyttade dom sig till soffan och kollar på Spongebob Squarepants. Jag älskar Spongebob!!! Jag ska nog sätta mig och kolla jag med! :D

Ha det bra och skratta mycket!
-Mimmi

Kommentarer
lisa skrev 2011-09-18 @ 11:52:43

åhh vad jag blir glad i själen när du skriver sådär! :) tack för tipsen! idag ska jag skratta en massa!! du är bäst! pusss!

URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0