..!..

Nu sitter jag mätt och sitter hemma hos Carisa. Hannah leker med Carisa's son Brian och hennes andra son tittar på tv med deras nanny. Hon heter faktiskt Nanni haha. Kurt och Carisa är på ett bröllop.

Idag gjorde jag i princip ingenting från kl 10am till 2pm. Då kom Kurt hem med Hannah från ett dop och hon ville inte följa med till kalaset efter. Då börade jag baka kakor och dom blev jättegoda! Nu har jag ätit Rice Crispis och 3 kakor och är jättemätt!! Jag får nog gå och lägga mig ner lite.

Imorgon hoppas jag på att få tillbaka bilen efter att den varit på lagning en vecka. Guuud vad tråkigt livet är utan en bil!! Men helgen har jag spenderat med Linda och då har hon kört runt med mig. Som tur var. Jag började bli lite galen av att kappt lämna huset!

Kommande vecka måste jag träna mycket och strecha mycket så att jag är redo för att börja dansa nästa lördag! Det ska bli superkul verkligen!!!

Hej och då, ha det bra!

-Mimmi

Kommentarer
Mimmi skrev 2011-09-20 @ 03:34:02

haha, vad galet man kan skriva när man pratar engelska och skriver på svenska. Det är inte det lättaste! nu sitter jag mätt och sitter hos Carisa.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0