Här kommer denna veckans roligheter

Ännu en vecka är gådd (det finns nog egentligen inget ord om heter så, men skitsamma, ni fattar). I måndagskväll var vi på Adventureland och så här söt kan man vara när man är där :



Och så här kul kan man ha:



I torsdags åkte jag, Hannah och vår nextdoor neirgboor (Alanna) till the Arboretum. Vi hade picknick och sen åkte vi till Friendly's for lunch. Där fick barnen sjunga till sig varsin ballong och en unge på bordet bakom oss skrek sönder våran matro... mer kan man väl inte förvänta sig där, men men, maten var god iaf!



Och såhär såg våran brygga ut efter stormen.. :



Och idag har jag, efter en förkylning eller influensa, mått mycket bättre och jag hade energi till att åka och fixa mina naglar.. Okej, energin var rätt dålig, men jag köpte en kaffe på starbuck och då hoppade energin upp lite. På eftermiddagen kom Linda och Mareike hem till mig och vi åt glass i stora lass. Sedan åkte vi och åt middag på The Beach Tree där servitören presenterade sig twice för oss. "Hi, My name is Steven and I'm gonna be your server tonight".. bla blabla, gick iväg, kom tillbaka med vatten eller nått. "Okey, are you ready to order? My name is Steven by the way". hahah, jag tror att han var trött. Jag är trött nu faktiskt. Det är okej att vara trött!

Så här såg det ut när Mareike målade med Hannah's målarsaker:



Duktigt målat måste jag säga, fast hon kan inte läsa svenska så; Well Done Mareike!

Nu ska jag sova bort min trötthet.
Förresten, har DU fört över pengar till mitt konto? Tack, vem som än är den skyldige!

-Mimmi

Kommentarer
mamma skrev 2011-09-05 @ 18:34:20

Du fick drygt 300 kr tillbaka på skatten så pappa förde över det till dig.

Kram

mamma

URL: http://blondhjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0