Lisa Ellinor Karlsson

Lisa Ellinor Karlsson ska hjälpa mig att designa min blogg. Hon vet nog inte riktigt om det än bara för jag skrev det på till henne på facebook för ca 2 minuter sedan. Men hon måste helt enkelt. För jag vet att hon kan och har tid. En annan sak hon måste göra är att vinna på lotto så att hon kan åka hit och besöka mig någon gång! Men det blir ett senare problem. Först och främst får hon ta hand om och fixa till min blogg.

Imorse gick jag ut och sprang och det gick mycket bättre än vad det gjort tidigare. Idag hade jag bättre kondition, mer energi och bättre musik i öronen! Efter ett ca 5 månaders uppehåll från springning är jag faktiskt stolt över mig själv! Ännu måste jag ta en liten walk emellan springen men jag jobbar mig uppåt! Imorgon ska jag dra till gymmet och köra ett danspass! Det ska bli kul!!!

Hannah började läsa en ny bok idag och när hon skulle gå och lägga sig ville hon att jag skulle läsa några sidor ur boken. Det handlade om kärlek.

"The strange thing about love is that it can make you laugh and cry. The strange thing about love is that it's uneven: in this life, you may be loved by someone you don't love back, and you may love someone who doesn't return your love. The strange thing about love is that it's always worth it. The strange thing about love is that it is always there somewhere in your life. The strange thing about love is that you have to believe in it for it to be true, and the strange thing about love is that even if it's a different story than you expected, somehow it all works out.

Love starts out small.
It grows bigger every day.
Love will make you kind. 
It will make you brave.
Love will teach you things you never thought you'd know.
So always treat love like a dream: hold on tight and never let go.

Always remember... YOU ARE LOVED."


After I read the page, Hannah took my hand and said "I love you!" She is one of the cutest kid in the world! Guess what I said back... "I love you too."

-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0