spring

Idag var jag duktig och gick ut och sprang efter att jag lämnat av Hannah på bussen till skolan. Efter 45 minuters svett kom jag tillbaka till air condition och vatten. Solen lyste jättestarkt redan kl 9 imorse och varmare och varmare har det blivit. Men faktiskt för att vara ärlig så har jag varit innomhus resten av dagen. En lååång dusch, då jag självklart råkade skära mig på benet av rakhyveln, skype, film, lunch. Och det var det. Så mycket har jag hunnit med idag än så länge och nu är klockan snart halv 4. Jag tänkte titta på ett par avsnitt av One tree hill och sedan hitta på något annat kul.

Jag började göra en släktträd förut också. Ska fortsätta någon annan dag och se om jag hittar någon intressant släkting!

-Mimmi

Kommentarer
mormor skrev 2011-09-17 @ 13:23:55

Hej Mimmi Nu är Camilla här och lär mig lite om datorn.

Hur tror du det skall gå? Tack för brevet som vi fick häromdagen Jag skriver snart igen, det är så roligt att höra från dig . Hej så länge.
Moster Camilla skrev 2011-09-18 @ 00:26:19

Hej mamma! Läser du det här så har du lyckats komma hit igen! Bra jobbat! Kram Camilla och kram till dig också Mimmi - förstår att du har det riktigt bra "over there"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0