träna

Har precis sytt fast resårbanden på mina nya balettskor och ska stracx förflytta mig till köket från tv rummet och laga lite mat.

Imorse efter att jag lämnat Hannah på skolbussen åkte jag till gymmet och tränade i en "Turbo Kick"-klass. Det var verkligen superkul och asbra träning! Kick höger, step, step, boxning höger, vänster, step, kick...... osv osv.. Dit måste jag gå nästa tisdag också! Ska då också försöka att ta klassen efteråt också. Core. Dubbelt upp är bäst! Imorgon ska jag tvinga mig ut och springa i regnet och på torsdag drar jag till gymmet igen och dansar och skakar fettet. (skakar bort det förhoppningsvis).
 
Lillasyster Maja sitter nu många många mil bort och väntar på att EF ska ringa. Hon har ansökt om att åka till USA och gå ett år på High School. Jag håller tummarna för att hon hennes ansökning går igenom och att intervjun som hon ska ha om några minuter går BRA!



Igår läste jag work-out pepp ur svenska Topp Hälsa tidningen och där skrev någon att visst kan det vara skönt att sitta i soffan och slappa, men ännu härligare är det att sitta i soffan och slappa efter ett träningspass. Personen har rätt!!! Här blir det numera inte slappning fören träningen är gjord! I alla fall minst fyra dagar i veckan!!

-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0