bakabak

Idag, tro det eller ej, gick jag faktiskt ut på en springrunda. Yes, man kan faktiskt träna i USA också. Trots att mer än hälften av befolkningen är överviktiga. Jag sprang dock inte hela tiden, det orkade jag inte med efter ca ... hmmm, jag kommer inte ihåg hur många månader det var sedan jag var ute och sprang.... Men jag var ute i ca 40 minuter och med tanke på hur min lathet har tagit över mig den senaste tiden är jag faktiskt stolt över mig. Imorgon ska jag åka till ett gym och testa något nytt.

Maya (hunden) ligger i mitt knä och hon har sitt äckliga tuggben på mina byxor som nu är håriga och kletiga av Mayas dräggel. (Jag gick precis in på Google för att se så att jag stavade "dräggel" rätt och det första som kom upp var "dräggelhund) hahahha

Idag har jag varit ledig hela dagen men har inte gjort ett piss... Well, jag ahr ju varit ute och sprungit, men efter det har jag suttit i soffan framför tv:n och sett tre filmslut och en hel film. tror jag. Det var först slutet på 'Charlie's angels' som jag började se igår. Sedan var det någon konstig film som jag såg hela av, förutom när jag stod i köket och kokade nudlar. Efter den filmen var det slutet på 'The Last song', då grät jag i en halvtimme tror jag. Den är sorglig... Och sist men inte minst såg jag slutet på 'The timetraveler's wife'. Och fortfarande sitter jag här i vardagsrummet. Fast nu sitter jag på golvet istället för i soffan och istället för tv:n har jag spotify som fyller ut högtalarna i rummet. Hittade en underbar spellista på mitt spotify account!

Men nu kom två små barn och förstörde min tysta och lugna stund. Nu ska vi baka biscuits! Degen är färdiggjord som allting i USA så det är bara att baka ut små bullar på en plåt. Så nu får jag nog gå och göra det. Hejsvejs!

-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0