Denna hysteri

Jag förstår inte grejen med amerikansk fotboll. Egentligen förstår jag inte hysterin om någon sport. Ett lag vinner, ett lag förlorar. Började det inte med att man spelade för att det var kul för att ha något roligt att göra?! All hysteri asså... Det är ju galet! Själv har jag i princip suttit i samma fotölj i mer än fem timmar. Ätit en slice plain pizza och druckit några glas med pepsi. Har lyft på mig några gånger för att gå ut med en liten hundvalp som finns här på min befinnande plats. Och har gått på toa once också. Här i min fotölj har jag sovit men det har varit svårt dör once in a while blir det touchdown eller nåt annat bra och då stiger volymen högre än på våra släktkalas. Öl och kyckling vingar/klubbar förbrukas under sånna här matcher.
Mina ögon kliar av linserna som måste bytas imorgon och vattnas då och då så att det nog ser ut som att jag grinar. Nu är det dags att åka hem. Det är vad jag vill alltså. Matchen borde vara slut nu faktiskt. Efter tre seeeeega timmar har vit- och gulklädda grabbar sprungit runt efter den där förbaskade bollen. Att dommaren inte slänger in två bollar istället så att det inte blir en sån fight. Jaja, livet kunde vara värre.
Hejhej

Kommentarer
Ellen skrev 2012-01-10 @ 12:19:17

Haha mimmi jag håller helt med dig!! Sån hysteri över en liten boll! :D

URL: http://ellziz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0