The city

Hejhej. Även idag har jag hamnat på Starbucks, fast på en annan ort. Idag var en perfekt dag för att åka in till city. Jag är ensam och kan göra precis vad jag vill. Började med en promenad till Grand Central Terminal som jag inte hade sett än. Men nu kan jag stryka det från min att-göra-att-se-lista. Nu är jag på väg till en affär där de bara säljer hjärtformade saker. Sedan ska jag åka downtown och äta indiskt. Andra saker jag har på dagens lista är att besöka South Street Seaport, som säkert är rätt dött just nu under vintern, men där finns iaf en fin byggnad med affärer :) sedan ska jag till en jättestor godisaffär och lite andra affärer. Jag hoppas på att hitta lite nya, mysiga ställen till att visa familjen i april!!
Nej, nu måste jag gå vidare. Tar med mig min vanilla-rooibos-te-kopp och går ut i kylan! Hejeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0