13 juni 2012

Idag känner jag för att berätta för alla mina vänner och familj att jag älskar dom så mycket allihopa. Tyvärr är det lite svårt att få tag på alla ifrån andra sidan Atlanten. Men jag kom precis på att jag verkligen saknar alla där hemma så otroligt mycket! Anledningen till att jag kom på det nu är antagligen för att Jitka nyss åkte härifrån och jag blev helt ensam i huset-vilket jag inte varit på riktigt länge! Under två och en halv vecka har jag alltid haft någon att äta med, skratta med, handla med, prata med och bara umgås med. Det har verkligen varit jätteroligt att ha haft henne här! Men denna onsdags eftermiddag är jag helt ensam, men det kommer ju inte vara så länge för Hannah och Kurt kommer nog hem senare ikväll nångång och imorgon eftermiddag kommer Catalina, den nya au pairen, hit. Då har jag någon annan att umgås med. Och då måste jag visa och lära henne allting här.

Nu ska jag nog nappa lite för min förkylning blir bara värre och värre. puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0