Måndag 25 juni

Just nu, i denna sekund är jag väldigt redo för att åka hem till Sverige. Känslorna går ju upp och ner hela tiden så om 10 sekunder kanske jag känner nåt annat. Men nu är jag redo för att leva Mitt liv och ingen ska fan bestämma vad jag ska göra mera. Nu är det jag som ska vara boss över mig själv ett tag och jag ska se till att jag har ett bra och roligt liv! Jag vill skratta varje dag och vara så glad så att jag ler dygnet runt. Till och med när jag sover.

Denna vecka kommer inte att vara lätt. Gråtet har börjat och kommer väl hålla i sig i några dagar. Det är en så stor process att flytta och jag har en lista (såklart) med saker jag måste göra de närmaste två dagarna. Allt ifrån att skriva hej då kort till att skicka hem ett paket till mig själv med kläder. Nästan allt är färdig packat och alla väskor väger precis så mycket som dom får lov att göra. Det har verkligen inte varit lätt att få plats så mycket kläder, skor och saker i mina väskor. Men nu är det nästan klart iallafall. Jag önskar att jag kunde hoppa över de närmaste tre dagarna och bara plötsligt vakna i min säng hemma i Högsäter. Det är aldrig kul att säga hejdå och jag ser inte fram emot att flyga. Jag är ju typ rädd för allt och att flyga är en av grejerna. Att flyga ensam är ju ännu värre för då har man ingen att snacka med eller hålla i handen, men jag ska ta ett par åksjuktabletter och hoppas på att bli lite smådrogad och sova hela resan till Berlin. Sen är det bara en timme kvar! Jaja, vi ses snart folket! Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0