28 mars

Idag behöver jag skriva av mig lite. Jag har varit ledig sedan klockan nio imorse men inte gjort något vettigt alls. Kollat på tv serier hela dan. Jag är uttråkad och har ingen passion för något idag. Klockan fem åkte jag och köpte ett hundkoppel och mjölk. Jag saknar Sverige så att det gör ont i kroppen. Även fast jag har massa ideér på saker jag kan göra fanns det liksom ingen ork till något idag. Ingenting alls...

Igår "firade" jag att jag har varit här i NIO månader. TRE återstår. TRE månader som faktikst kommer att vara fyllda med skojigheter. Nästa onsdag åker vi till Bahamas för en veckas semester, sen kommer familjen hit. Sedan hoppas jag på att det är så varmt så att jag kan bada i poolen utanför huset. Sen kanske min svenska kompis Malin i Atlanta kommer hit. Sen kommer den förra au pairen hit och hälsar på. Och sen kommer nästa au pair som jag under ett par veckor ska lära upp. Tiden kommer säkert att gå fort, jag har bara ett litet breakdown idag. Förlåt mig för det och lid lite med mig.

Nu ska jag gå och göra ingenting alls resten av kvällen. hejdå

Kommentarer
Sofie skrev 2012-03-29 @ 08:48:26

Tre månader kommer gå som ingenting! Sverige saknar dig också Mimmi darling. Hoppas att du får en bättre dag idag, med ny ork och enerigi :) Puss på dig min skatt!
My skrev 2012-05-02 @ 15:53:57

Jag förstår dig Mimmivännen! Känner precis samma! Ta hand om dig, puss och kram

URL: http://visessahon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0