2011-12-06

Julklapparna är nästa färdigköpta. Ett par till och då är jag nöjd! Nu ska jag snart börja göra julkort. December har varit fulluppbokad varje dag. Nu står en vacker julgran på nedervåningen, pyntad i glitter och alla olika sorters färgade julkulor och ljus. Det är inte långt kvar nu. typ 19 dagar. Och idag det exakt 20 dagar tills vi flyger ner till St. Thomas, The Virgin Island. Jag längtar ihjäl mig!!!!! Jag säger bara sol, bikini, båt, hav, dykning, shopping och god mat!

Jag tror att jag skrev en lista för vad som ska göras denna vecka men det är så lätt att bara hoppa ifrån den och göra massa annat istället. Imorse åkte jag till gymmet och som vanligt på tisdagar är det Turbo Kick. Idag var det en ny ledare och jag har nog aldrig kört en jobbigare pass!! Herreguuuud! Men askul såklart! Och nu blev jag fast här framför datorn som snart dör och väntar på att prata men Maja eller lisa eller mamma eller pappa på Skype. Himla okäckt är det ibland att det är 6 timmars tidskillnad. Fast ganska smart ibland också.

Nu är jag lite hungrig, och så måste jag börja med mina julkort!

Hejhej
-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0