Idag är en ny dag

Idag är en ny dag. inte en ny dag så att man kan börja om på nytt, fast det går väl det med om man vill, men det är en ny dag full med äventyr och skojigheter! Nu ska jag och mina roommates alldeles strax gå och äta frukost här på Hilton hotellet och sedan börjar vi i skolan. Fast nej, det gör vi inte. Inte i skolan. Men vi lär oss saker. Och jag harr nyss lärt mig hur man får varmvatten på hotelrummet och det var nog det första jag lärt mig idag. Att prata engelska går faktiskt oförväntat bra och de två tjejerna som jag bor med här är supersnälla!

Efter dagens lektioner ska vi åka till NYC (the city of New York, för er som inte fattade det). Det ska bli superkul!! Jag är helt exalterad, vill bara att dagen ska börja!

Nu blir det frulle, hej svejs!

-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0