glass i stora lass

En stor grävmaskin kom körande utanför huset. Massa arbetare är här varenda dag för att bygga om vår brygga i vattnet som förstördes av stormen.

Idag gick jag till gymmet och körde världens roligaste pass, Turbo Kick, som också är svinbra träning!!! Sedan åkte jag hem och snackade men Lina på Skype. Och sen dushade jag, pratade med pappa på skype, lagade mat till mig och Linda och sen åt vi! Jag gjorde en supergod fiskrätt med fisk och räkor och spenat i ugnen. Yummi!! Och vi åt glass till efterrätt som Linda tagit med dig och vi skulle dricka cappuchino men ag har fortfarande inte lärt mig riktigt hur man gör med cappuchino maskinen så det blev någon slags Mimmi's specialare typ coffee au lait. Eller nåt. Snart ska jag åka och hämta Hannah från skolan och då ska vi till tandläkaren! Jag borde beställa en tid för mig också för jag tror att jag har ett hål i en tand... icka bra, men antagligen är det väl jättedyrt att gå till tandläkaren här. Ingenting är liksom gratis i staterna. Men billiga kläder och skor kan man iaf hitta!! :)

Nya Desperate Housewifes avsnitt har kommir ut på internet och nu har jag något att göra när jag är uttråkad på kvällar och dagar. Fast jag är inte så uttråkad. Faktiskt inte alls. Det händer alltid något och jag har alltid något att göra!

Nu får jag sluta skriva, måste sticka snart. hejhej, ha det bra!

-Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0