Oct 15th 2011

Idag är det Hannah's födelsedag. Hon fyller sju år!

Igår kväll var familjen Bohlsen med några vänner ute och åt middag på Verace. Jag var förstås med också, och min kära vän Linda! God mat och trevligt sällskap. Efter middagen åkte Linda och jag på bio och såg Footloose. Den var aaaaassssbraaa! Vi dansade i princip sittande i stolarna och vi blev så sugna på att gå ut och dansa.. men det går ju inte för vi är ju bara 19... Vi ska åka och kolla på några under18-klubbar någon helg och jag hoppas att någon är bra så att vi kan få dansa och ha lite kul! På vägen hem hade jag hög musik i bilen och energin som filmen gav mig stannade kvar nästan hela vägen hem. Då var klockan 1.30am. Dags för beeeeed!

Idag hade Hannah barnkalas på HannahB-båten. De var tolv tjejer och vi hade hyrt in en magiman. Kan inte komma på ordet för vad man kallar dom. magiker kanske... låter konstigt och fel... Alla åt pizza och tårta. Efter kalaset stannade Kurt, Hannah och jag kvar på båten några timmar och Nicki (som jobbar på båten), Hannah och jag pysslade med allt möjligt. Vi gjorde armband och halsband och gjorde mosaik på ett smyckeskrin. Sen åkte vi hem runt 7pm och käkade kinamat. nu är jag såå trött och jag ska gå och lägga mig.

Imorgon verkar schemat säga att grandma, papa, Kurt, Hannah och jag ska åka och kolla på football i Pittsburgh. Det ska bli jätteskoj att få se en match live. På planet dig måste Kurt lära mig reglerna för jag fattar ingenting. jag måste ju veta någonting innan matchen iallafall. När jag sist såg en match sysselsatte jag mig med att måla och jag hörde bara massa "yeeeeeees" eller "noooooooooooooooo" eller "touchdown!!!!!!!!!!!! yees!" or "damn it, touchdown".................... jepp, med familjen Bohlsen som fattar allting satt jag som ett litet undrande barn med tuschpennor i mina händer.

Hejsanhoppsan!
-Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0