NYC med familjen

Hej hej. Är hemma på Long Island efter en grym vecka med min familj i NYC. Vi hade det sååå bra! Jag tänker inte lägga ut några bilder för jag klickade inte på kameran en enda gång. Istället hänvisar jag till lisas blogg eftersom hon tog massa bilder!! Gå in och kolla här: http://lisaell.blogg.se/
Förresten, bara så ni vet, så kommer jag hem den 29 juni och då har jag all tid i världen ett tag till att träffa er kompisar och ha superskoj!! Sen får jag bli lite mera seriös i aug-sep nånting när skolan börjar. Men då ska jag och hanna panna ha jätteroligt i sthlm och dricka vin varje kväll :) hihi, lääängtar till att hänga med den bruden!!!

Kommentarer
hanna skrev 2012-04-28 @ 10:23:39

den bruden längtar efter att få häng också!!! (och dricka vin)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0