Hej och tack. Aldrig mera blir jag en teen again.

Imorse gick jag upp kl 5.15am för att åka till gymmet och träna. Kom hem strax efter sju och hade time att fixa med ett och annat innan jag väckte Hannah. Hon var svårväckt och nu, kl 8.33pm, sover hon som en stock. Jag bäddade ner henne tidigt ikväll så att jag slipper låta som en hackande cd-skiva imorgon. Jag ska också lägga mig och sova nu.
Imorgon ska jag och Linda ha våran första session tillsammans med vår PT. Jag hade min första lektion i Tisdags, själv, och det var grymt! Jag boxades, hoppade, joggade, lyfte, böjde, mm mm. Har träningsvärk i min kropp och det känns underbart så imorgon bygger jag på den ytterliggare lite!!!! Efter två veckor där jag varit sjuk är det awesome att vara tillbaka på gymmet, och denna gången ett nytt gym med nya möjligheter!
I kväll var Hannah så söt mot mig! Jag fick massa kramper i ryggen och var tvungen att ligga ner under eftermiddagen lite. Hon kom och bäddade ner mig med filtar och masserade mig och när vi åt middag lade jag mig ber på två stolar. Då lade hon sig ner också så att vi kunde se varandra under bordet och vi pratade om allt möjligt. Vi åt pizza som vi (jag) hade lagat och hon tyckte att den var perfekt! Jag känner mig alltid så uppskattadnär jag umgås med henne. Hon sprutar ursig komplimanger om vi gör scrapbooking eller om jag visar henne ett nytt plagg som jag köpt. Och det är så sött när hon, apropå ingenting, säger att hon älskar mig. Det värmer verkligen! En annan grej hon sa ikväll var Förlåt. "förlåt för att jag sa att du var elak i början". (Det var en dag i Juli, ett par veckor efter att jag kommit hit och vi bråkade och kom inte överens och hon blev arg och sa lite dumma saker. Jag grät. Minns dagen så väl, och tydligen gör Hannah det också. Jag började skypa med syster Lisa och grät ännu mera och ville hem. På kvällen grät jag mer och mer och skypade med Maja och mamma när det var mitt i natten i Sverige.) Men idag då, när hon sa förlåt kändes det som att jag pratade med en vuxen. Hon är så mogen och ibland känns det som att jag kan prata med henne om nästan allt. Hon är underbar. Hon är en så himla fin tjej! Jag är såååå glad att jag kom till denna familjen! Skulle aldrig ha kunnat hitta någon bättre! Tack gud/mother nature/faith/buddah or whatever!
Nu ska jag sova. God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0