Ett glas c-vitaminer

Ett glas med apelsinjuice har jag hört ska vara tillräckligt med c-vitaminer för en dag. Men har också läst någonstans att juice bara innehåller massa socker. Fast "socker är ju bra" som pappa skulle sagt. "av socker får vi energi". Visst är det sant! Så nu har jag precis fått i mig ett glas med energi!


Jag är ensam hemma och tidigt imorse vaknade jag av att Maya (hunden) skällde. Hon höll på konstant i typ 40 minuter!! Jag var för rädd för att gå ner och kolla vad det var så jag låg kvar i sängen och lyssnade... Sen somnade jag och drömde att någon kom och rakade av allt hår på Maya! Det var hemskt. Drömmer så mycket konstiga saker nu för tiden! Men när jag vaknade några timmar senare gick jag ner och allt var som vanligt med hunden och med huset. Inga inbrottstjuvar var det iaf som besökte mig inatt.

Här kommer lite bilder från NYC i lördags:


Och här kommer lite bilder från gårdagen. Linda och jag åkte till Fire Island och gick till fyren som lyser in i mitt fönster varje kväll och natt. Vi gick alla trappsteg upp och hade en fantastisk utsikt över Fire Island. Vi kunde tillochmed se Empire State Building fast det var svårt att fånga det på bild.


 
Ha det braaaa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0