Tack

I det här inlägget skullle jag vilja tacka så hemkt mycket för alla paket jag fått det senaste! Under en veckas tid har 4 paket från Sverige legat i min postlåda. I fredags fick jag ett paket från familjen. I det fanns julskum, en tidning och mammas hemagjorda knäck! Åt alldeles för mycket i helgen! I tisdags fick jag ett paket från kära Sandra Aronsson. Julskum, bilar och geisha, och en jättesöt nyckelring! Och idag fick jag TVÅ paket!! Ett från vardera moster. Från Camilla fick jag ansiktsmasker, "tränings-barer" och en Hälso tidning! Av Marie-Louise fick jag, (som jag egentlige borde öppnat på min födelsedag för det var min födelsedagspresent) ett jättefint halsband och en liten prydnadsängel. Ängeln heter nu Louise.

TACK allihopa!!! Ni förgyller min vardag! Ni är så snälla som tänker på mig här borta över havet och jag uppskattar det massa! Så tack igen och igen och igen!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0