Blupp blupp

Jaha ja, då var jag här igen. Men inte med några bilder. Dom finns på min dator och den orkar jag inte starta. Förresten så är den död tror jag och då måste jag ta fram laddaren och guud vad det blig jobbigt. Imorgon kommer bilderna. Jag har redan nu planerat ett par timmar framför datorn till att ägna åt bloggen och skype med mamma. Kanske även någon mer?!
Det var iallafall skönt att komma hem från "semestern" (det var ju inte riktigt semester för mig). Vid midnatt var vi hemma i huset och förstås började jag packa upp och greja med allt. Tröttheten har inte kommit än, vilket är konstigt, men skönt! Igår morse gick jag på mitt favoritpass på gymmet, Turbo Kick. Det ärnågot jag måste försöka få till Sverige. Charlene Johnson startade passet som sprider sig över USAoch Canada. www.turbokick.com
Efter gymmet igår, och idag, har jag ägnat min lediga tid till att bocka av att-göra och att-köpa listor. Igår städade jag ur en garderob med gamla leksaker i. Hannah och jag rensade bort massa skit!! Idag gjorde jag mina naglar sm såg förskräckta ut och sedan spenderade jag massa timmar på köpcentrumer och köpte tre par byxor och underkläder. Har också handlat mat både ihår och idag, jag måste säga att jag har varit fruktansvärt effektiv! Och allt verkar få plats i mitt huvud. I morse drog jag upp typ 10 olika samtalsämnen på 5 minuter för Kurt. Han verkade virrig. Men allt sitter fint organiserat i min hjärna. Tyvärr tar väl kroppen skada av stressen istället för huvudet. När jag gjorde mina naglar idag (som faktiskt är avslappning för mig) fick jag massage när nagellacket torkade. Massören sa att jag var spänd iaxlarna och han började trycka ut mina knutar. Ajajaj!! Men efteråt kunde jag behålla axlarna på deras rätta plats och intr skjuta upp dom till öronen.
På tal om öron. Hannah tog hål i sina öron på St. thomas. Jättrfint blev det! Men efter atthon tagit ett ville hon nästan inte ta det andra för att det gjorde så ont. Men vi tvingade henne och hon är jättenöjd nu!
Sofie Hansson, på tal om ingenting så saknar jag dig!!

Kommentarer
Sofie skrev 2012-01-09 @ 12:11:16

Mimmi Karlsson, jag saknar dig med, på tal om allting!
Sofie skrev 2012-01-09 @ 12:15:49

Mimmi Karlsson, jag saknar dig också. Apropå allting!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0